قیچی آرایشگری مردانه

خانه / ابزار آرایشگری مردانه / قیچی آرایشگری مردانه
قیچی مخصوص آرایشگری مردانه - آموزشگاه سرای موی کرج (آموزشگاه کرج من - کرج)
قیچی مخصوص آرایشگری مردانه – آموزشگاه سرای موی کرج (کرج من)

قیچی شماره ۱:

قیچی دندانه دار دو طرفه

بیشتر از مدل دنده ای یک طرفه،مو را خرد می کند. برای مثال اگر قیچی دنده ای از یک دسته موی بیست تایی،ده تای آن را می گیردو کوتاه می کند،قیچی دوطرفه حدود ۸۰ درصد بیشتر موها را خرد می کند.وقتی که آرایشگر می خواهد موهای شما را کوتاه و بلند اصلاح کند،از این قیچی استفاده خواهد کرد.

قیچی شماره ۲:

قیچی دسته بلند با تیغه بلند

برای موهای بلند مورد استفاده قرار می گیرد و کار را برای آرایشگر بسیار راحتتر می کند. آرایشگران به این دلیل به این قیچی علاقه دارند که استفاده از آن از خستگی انگشتان دست آنها کم می کند، این همان چیزی است که یک آرایشگر را کم دقت می کند. قیچی دسته بلند اما کمک خوبی برای هر آرایشگری محسوب میشود.

قیچی شماره ۳:

قیچی دنده ای

این فرم قیچی دسته های مو را به اندازه ی دندانه های بزرگش خالی می کند و به اصطلاح برای خرد کردن مو ، مورد استفاده قرار میگیرد. این قیچی مو را به تکه های مساوی و هم اندازه برش می دهد و البته کار با آن احتیاج به مهارت خاصی دارد . قیچی دندانه ای در دهه ی ۷۰ به مغازه های سلمانی ایران پا گذاشت و در ابتدا یک وسیله ی تجملاتی محسوب می شد اما به مرور آنها که کار آرایشگری مردانه را دوست داشتند کار با آن را یاد گرفتند.

قیچی شماره ۴:

تیغ بیتاژ

بسیاری از آرایشگران با کار با تیغ، موها را کوتاه می کنند این کا سرعت بیشتری دارد، اما احتمال ریسک آن هم خیلی زیاد است. دستگاه تیغ بیتاژ به آرایشگر این فرصت را می دهد تا با ریسک کمتری موهای مشتری را کات کند. در عین حال دسته ی تیغ، ایمنی کار را بالا می برد و همچنین باعث میشود مو بیش از حد مشخصی کوتاه نشود. این مدل بر عکس تیغ هایی که قبلا استفاده می شد، دارای دندانه است و همین مسئله کمک بسیار خوبی به آرایشگر است که ناگهان در سر مشتری چاله ایجاد نکند !

قیچی شماره ۵

قیچی دسته بلند با تیغه کوتاه

برای بیتاژ کردن و کوتاه کردن مو کارآیی دارد و جزء قیچی های معمولی حساب میشه. کاربرد اصلی این قیچی برای موهای کوتاه است.

قیچی شماره ۶:

قیچی با سه انگشتانه

اگر شما آرایشگری را دوست دارید به این قیچی علاقه ی خاصی خواهید داشت چرا که انگشتانه های بیشتر باعث می شود، آرایشگر با تمرکز بیشتری و با دقت بسیار بالاتری مو را کوتاه کند. در واقع در این قیچی سه انگشت آرایشگر درگیر کوتاه کردن و حالت دادن به مو می شود.

تماس با مدیریت